Gecombineerde aanslag gemeentelijke heffingen/WOZ-beschikking 2023

Dinsdag 31 januari 2023

Eind februari ontvangt u de gecombineerde aanslag gemeentelijke heffingen/WOZ-beschikking 2023 in de brievenbus. Op dit aanslagbiljet staat wat u dit jaar betaalt aan bijvoorbeeld gemeentelijke belastingen: de WOZ-waarde, de onroerendezaakbelastingen (OZB), de afvalstoffenheffing, het reinigingsrecht, de rioolheffing en de reclamebelasting.

Liever digitaal post van de overheid ontvangen?

U kunt er ook voor kiezen om post zoals de aanslagbiljetten via Mijnoverheid te ontvangen. U ontvangt dan post van de overheid in uw Berichtenbox. Dat is een ‘eigen brievenbus’ op de website van mijn.overheid.nl. De Berichtenbox is handig, want zo heeft u alle brieven bij elkaar. U kunt er overal en altijd bij via uw telefoon of computer. U logt gemakkelijk in via uw DigiD.

Ook kunt u bepaalde gegevens inzien die de overheid over u heeft. Bijvoorbeeld de datum van uw laatste APK en u ontvangt een herinnering als er weer een APK nodig is. Handig dus.

Aanmelden voor de Berichtenbox?

Ga naar Mijnoverheid. Meer weten over de Berichtenbox? Bekijk de Berichtenbox informatie hier.