Toegankelijkheid in Best

Dinsdag 25 oktober 2022

Maar liefst 30 winkels in ons dorpshart ontvangen raamstickers, die wijzen op hun toegankelijkheid voor iedereen. Gehandicapten Platform en de gemeente namen tijdens de Week van de Toegankelijkheid de proef op de som: bij welke zaken is iederéén gewoon welkom?

Persoonlijke uitreiking

Maxim’s in de Hoofdstraat was 1 van de zaken die zeer positief opviel. Onder andere door een klantentoilet dat geschikt is voor rolstoelgebruikers. En door de extra service aan mensen met en zonder handicap, zoals 1 op 1 hulp in de winkel en het thuis passen van kleding. Wethouder Véronique Zeeman reikte daarom, samen met de projectcollega’s van de gemeente en het Gehandicapten Platform, de toegankelijkheidssticker persoonlijk uit aan Maxim’s.

Wethouder Véronique Zeeman en Astrid Schoneveld namens gemeente Best en vertegenwoordigers van het gehandicaptenplatform reikten de toegankelijkheidssticker uit aan Maxim’s aan de Hoofdstraat.

Bedankt aan alle ondernemers voor de welkome ontvangst tijdens de Week van de Toegankelijkheid!