De gemeenteraadsverkiezingen

Dinsdag 1 maart 2022

14, 15 en 16 maart is het zo ver: de gemeenteraadsverkiezingen. U kunt weer gaan stemmen. Door uw stem uit te brengen, heeft u invloed op de beslissingen die de komende jaren genomen worden in Best. En daarom is uw stem enorm belangrijk!

Geen bijeenkomsten, wel een verkiezingskrant

Vanwege corona zijn er geen bijeenkomsten georganiseerd. Om toch voldoende informatie te krijgen over de deelnemende partijen, is er een verkiezingskrant gemaakt. Deze ontvangt u volgende week. Hierin leest u alles over de aankomende gemeenteraadsverkiezingen. Bijvoorbeeld praktische dingen zoals: hoe u kunt stemmen, waar u kunt stemmen en wat u kunt doen als u een vervangende stempas moet aanvragen. Ook maakt u kennis met de deelnemende partijen. Handig om u hiermee voor te bereiden op de verkiezingen.

U leest meer over de gemeenteraadsverkiezingen op deze pagina.