Volkshuisvestingsprogramma 2024-2028 ter inzage

Donderdag 21 december 2023

De gemeente Best heeft een Volkshuisvestingsprogramma opgesteld. Het volkshuisvestingsprogramma gaat over het woonbeleid voor de komende jaren. Het vervangt de huidige woonvisie ‘Wonen met visie’ uit 2017. In 2022 startten we met het proces om de huidige woonvisie te updaten. Op grond van de Woningwet 2022 stelt de gemeenteraad ten minste elke 5 jaar het gemeentelijk volkshuisvestingsbeleid vast.

Het Volkshuisvestingsprogramma ligt vanaf 21 december voor een periode van 4 weken ter inzage. Het is ook in te zien in het gemeentehuis. Of bekijk het Volkshuisvestingsprogramma online (PDF, 700.4 kB). U kunt tot 18 januari 2024 schriftelijk reageren op het volkshuisvestingsprogramma.

Alle ingekomen reacties beantwoorden we schriftelijk na sluiting van de ter inzage legging. Vervolgens wordt het volkshuisvestingsprogramma samen met de beantwoording van alle ingekomen reacties aan de gemeenteraad voorgelegd.