Bijeenkomst gedecoreerden 2023

Vrijdag 28 april 2023

Burgemeester en wethouders ontvingen op Koningsdag traditiegetrouw alle koninklijk gedecoreerden van Best. Het was een mooie en drukbezochte bijeenkomst, waarbij de nieuwe gedecoreerden van het afgelopen jaar extra in het zonnetje werden gezet.

Lintjesregen 2023

Op woensdag 26 april kregen 9 Bestenaren een Koninklijke onderscheiding. Allen zijn benoemd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau (LON). Voor een benoeming in de Orde van Oranje-Nassau komen personen in aanmerking die zich vele jaren structureel en vaak onbaatzuchtig verdienstelijk hebben gemaakt voor onze (Bestse) samenleving. Burgemeester Hans Ubachs reikte de onderscheidingen uit bij de gedecoreerden thuis. Dat deed hij samen met zijn echtgenote, gemeentesecretaris Jolie Hasselman en de wethouders Rik Dijkhoff, Jan Willem Slijper, Stan van der Heijden en Véronique Zeeman. Bekijk wie een Koninklijke onderscheiding ontving.

Foto: Freke van der Esch fotografie