Agenda gemeenteraad in Groeiend Best

Dinsdag 10 januari 2023

Een nieuw jaar, een nieuw initiatief! De gemeenteraad wil alle inwoners van Best beter informeren over de agenda van de gemeenteraad. Daarom plaatsen we voortaan elke week een bericht op de Best Informatief-pagina in Groeiend Best, zodat u kunt lezen welke onderwerpen besproken worden.

Agenda raadsbijeenkomst 16 januari 19.00-19.45 uur

Tijdens een raadsbijeenkomst informeren de wethouders en de burgemeester de raads- en burgerleden over de laatste gebeurtenissen. Raads- en burgerleden kunnen hierover vragen stellen. Afspraken uit vorige bijeenkomsten bespreken ze ook kort.

Volg de raadsbijeenkomst online of in het gemeentehuis

U kunt meeluisteren in het gemeentehuis of de raadsbijeenkomst live volgen of terugkijken via best.notubiz.nl.

Heeft u een bericht voor de gemeenteraad?

Stuur dan een e-mail naar raadsgriffie@gembest.nl of stuur een brief naar Gemeente Best ter attentie van de griffie, Postbus 50, 5680 AB Best. Uw brief plaatsen we op de openbare lijst van ingekomen stukken in het raadsinformatiesysteem. Zo kunnen alle raadsleden en inwoners uw brief lezen. Vanwege de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) gebeurt dit zonder vermelding van persoonlijke gegevens.

Heeft u vragen?

Neem dan contact op met de griffie via raadsgriffie@gembest.nl of telefonisch via 14 0499.