Veel overlast van jeugd in Wilhelminapark

Dinsdag 11 oktober 2022

We begrijpen dat de jeugd elkaar wil ontmoeten in de avonduren, maar vormen van overlast zijn onacceptabel! Bijna elke avond is er veel overlast van jeugd in het Wilhelminapark. Denk hierbij aan: rondscheuren op scooters, geluidsoverlast en respectloos en intimiderend gedrag naar politie en andere gebruikers van het park. Het kan zo niet langer, dus de politie en de gemeente komen in actie.

Welke maatregelen nemen we?

De politie en de gemeente werken op dit moment aan maatregelen die wij op korte termijn gaan inzetten. Deze maatregelen kunnen vervelende gevolgen hebben voor de overlast gevende jeugd. De gemeente heeft ook de ouders van deze jongeren aangesproken en gevraagd om met hun kind in gesprek te gaan. We hopen hiermee dat de overlast stopt en omwonenden en andere gebruikers weer kunnen genieten van het park.

Wilt u iets melden?

Maak eenvoudig en snel een melding van je woon- of leefomgeving bij de gemeente via de Fixi-app! Best is een van de 56 gemeenten die Fixi gebruikt. Kent u de app nog niet? Download dan nu de gratis Fixi-app in de App Store of Google Play Store. Bekijk meer informatie over het maken van een melding.