Best Aardgasvrij: online informatiebijeenkomst

Donderdag 8 september 2022

Heel Nederland moet in 2050 van het aardgas af zijn. Daarom gaan we op een andere manier onze huizen verwarmen en koken. Niet in 1 keer, maar stap voor stap.

In maart ontving u een brief over de visie voor uw buurt om van aardgas af te gaan. Wilt u meer weten of heeft u vragen? Tijdens een informatiebijeenkomst op 20 september geven de gemeente en Regionaal Energieloket uitleg.

Op weg naar Best Aardgasvrij

Voor sommige buurten komt er mogelijk een gezamenlijk (collectief) alternatief voor aardgas. Het is nu nog niet bekend of dat voor uw buurt zo is. We onderzoeken wat er mogelijk is. U heeft ook zelf een keuze hoe en wanneer u overstapt op duurzame verwarming. Bekijk de visie ‘Best Aardgasvrij’ voor uw wijk op de website van Regionaal Energieloket.

Aanmelden online informatiebijeenkomst

Datum en tijd:

Dinsdag 20 september 2022 van 19.30-20.30 uur.

Locatie:

Online (via het internet), u ontvangt een link in uw e-mail. Na een klik op de link kunt u deelnemen aan de bijeenkomst.

Aanmelden:

Meld u aan via de website van het Regionaal Energieloket.