Rijke opbrengst van geanimeerde Participatie Bruisdag

Dinsdag 12 juli 2022

Op 11 juni kon u op verschillende locaties in het centrum terecht voor de Participatie Bruisdag. Om u te laten informeren én om mee te praten over 5 thema’s die gevolgen hebben voor hoe u woont, werkt, verblijft en meedoet in Best. We kijken met grote tevredenheid terug op de Bruisdag en naar de opbrengst ervan. Het was een gezellig drukke en levendige dag met een mooie opkomst. In vele geanimeerde gesprekken heeft u de gemeente ruim voorzien van input. Wij gaan daar ons voordeel mee doen bij het verder ontwikkelen van de (beleids)plannen. Nogmaals bedankt voor uw inbreng!

Op het station, in het gemeentehuis, de woon-winkel en in Prinsenhof legden we ons oor goed te luister. We noteerden die dag ook al uw wensen, suggesties, ideeën en meningen. Dat deden we met vragenlijstjes, flap-overs, tekeningen door sneltekenaars en plattegronden. Natuurlijk koppelen we de resultaten van de Participatie Bruisdag graag aan u terug. De resultaten van de Bruisdag bekijkt u hier.

Daar informeren we u ook over hoe we verder gaan met de ontwikkeling van het Stationsgebied, Dorpsplein/Raadhuisplein, de nieuwe huisvesting voor gemeente en Bestwijzer, het participatiebeleid én het op te stellen Woonprogramma. Bekijk hiervoor de diverse Praat mee-pagina’s op PleinBest.nl.