Gratis cadeaubon van €60 voor verduurzamen huurwoning

Woensdag 29 juni 2022

Huurt u? De gemeente Best biedt een manier om de energierekening betaalbaar te houden. En om uw huurhuis te verduurzamen. U kunt een gratis cadeaubon aanvragen voor energiebesparende producten. U kunt de cadeaubon met een waarde van € 60,- inwisselen voor bijvoorbeeld LED lampen, radiatorfolie en tochtstrips. Wees er snel bij! De cadeaubonnen voor koopwoningen zijn allemaal vergeven. Alle huurders in Best kunnen de cadeaubon aanvragen. Ga voor het aanvragen en energiebesparende tips naar het Energieloket van de gemeente Best.

Cadeaubonnen tijdelijk alleen voor huurwoningen beschikbaar

Vanwege overweldigende belangstelling zijn de cadeaubonnen voor koopwoningen tijdelijk op. U kunt hiervoor wel op een wachtlijst komen. U krijgt dan automatisch bericht als u aan de beurt bent. Meld u hier voor de de wachtlijst aan.