Vragenlijst inwonersparticipatie in Best: denk mee!

Vrijdag 22 april 2022

Beleid en plannen worden beter als de gemeente het samen oppakt met inwoners. Onze ambities voor inwonersparticipatie zijn om het meer en beter te doen en met iedereen die dat wil. Hoe doen we dat op een goede manier? Op 12 april startte gemeente Best hierover een peiling. Denk mee en vul de vragenlijst in. Zo participeren we samen op ons best.

Meedoen met de vragenlijst

We zijn heel nieuwsgierig naar wat u als inwoner vindt van de gemeente en inwonersparticipatie: op welke punten gaat het goed en waar kan het beter? Geef uw mening en vul de vragenlijst in.

Meedoen is heel eenvoudig. Vul hier de vragenlijst in. Het invullen van de vragen duurt ongeveer 10 minuten. De vragenlijst staat open tot en met zondag 1 mei. Uw antwoorden verwerken we vertrouwelijk en volledig anoniem. Bureau I&O voert dit onderzoek uit in opdracht van de gemeente Best. Voor vragen over dit onderzoek neemt u contact op met I&O Research via helpdesk@ioresearch.nl of 0800-0191 (gratis). U kunt via dit telefoonnummer ook een papieren vragenlijst opvragen.

In Best doen we het samen

Gemeente Best werkt aan vernieuwing van het participatiebeleid. Het betrekken van bewoners, organisaties en ondernemers is een vaste waarde maar de mate waarin en hoe zijn maatwerk. We hebben de ambitie uitgesproken om participatie meer, breder en beter te doen. We hebben daar ideeën bij. Maar we zijn ook benieuwd naar de ideeën van onze inwoners. Uw ideeën halen we op in de vragenlijst en tijdens bijeenkomsten die we in mei en juni organiseren.

Vragen

Heeft u vragen over participatie voor de gemeente Best? Op deze pagina vindt u hierover meer informatie.