Nieuwe raadsleden op 30 maart verwelkomd

Woensdag 30 maart 2022

Vanavond tijdens de raadsvergadering vond de installatie van de nieuwe raadsleden plaats. Bijzonder feit hierbij is dat er vanavond 23 nieuwe raadsleden welkom werden geheten door burgemeester Hans Ubachs. In de raadsperiode 2018-2022 waren dit er nog 21. Dit heeft te maken met de groei van het aantal inwoners van Best.

Meer vrouwen

Ten opzichte van de vorige raadsperiode zijn er meer vrouwen in de gemeenteraad bij gekomen. Het aantal vrouwen in de Bestse raad is bijna verdubbeld van 5 naar 9.

Installatie nieuwe raadsleden 30 maart 2022

De gemeenteraad voor het eerst in de nieuwe samenstelling (klik op de foto voor een vergroting)

Foto: Freke van der Esch