Weer fit worden met Positief Gezond workshops in Bestwijzer

Dinsdag 7 mei 2024

Voelt u zich soms overweldigd door mentale vermoeidheid? Bent u op zoek naar meer positiviteit en betekenis in uw leven? Wilt u zelf actief werken aan een prettiger en gezonder leven? Dan zijn de workshops Positief Gezond in Bestwijzer iets voor u! Deelname is gratis en u bent van harte welkom. Koffie en thee staat voor u klaar.

Kies uit 6 workshops

Vanaf 14 mei worden op dinsdagavonden van 19.00-21.00 uur 6 verschillende workshops aangeboden, elk met een eigen thema:

• 14 mei: Dagelijks functioneren
  • 21 mei: Meedoen
  • 28 mei: Mentaal welbevinden
  • 4 juni: Lichaamsfuncties
  • 11 juni: Zingeving
  • 18 juni: Kwaliteit van leven

Deze workshops geven de mogelijkheid om aan uw welzijn te werken in een ontspannen en ondersteunende omgeving. Meld u aan voor de workshop(s) via de website van Post-Z.

Streven naar een gezond(er) Best

We streven ernaar om van Best een gezondere gemeente te maken, waar inwoners actief betrokken zijn en zelf hun leven vormgeven. Door initiatieven zoals het programma Positief Gezond te ondersteunen, willen we onze inwoners aanmoedigen om gezondere keuzes te maken en hun welzijn te bevorderen.

Door letterlijk en figuurlijk meer beweging te creëren, streven we naar een vitale en krachtige gemeente waarin inwoners de ondersteuning krijgen die ze nodig hebben. De heropening van de KWIEK-route in Best is slechts 1 van de vele stappen die we zetten om dit doel te bereiken. De heropening is op 7 mei om 11.00 uur bij het Senioren Trefpunt.

Oudere berichten lezen in het archief