Nieuwe aanmeldzuil in hal gemeentehuis

Vrijdag 3 november 2023

Vanaf oktober kunt u zich in het gemeentehuis ook melden via een handige aanmeldzuil. Deze zuil met een aanraakscherm staat in de hal van het gemeentehuis, links naast de receptiebalie.

Hoe werkt het?

Heeft u een afspraak gemaakt? Kies dan de optie 'Afspraak'. Voer uw geboortedatum in, pak uw bon uit de zuil en neem plaats in de wachtruimte. Komt u er niet uit? Onze mensen aan de balie helpen u graag.

De zuil zorgt voor minder lange wachttijden aan de receptiebalie. Verder bleek de zuil na een korte testperiode prima te gebruiken. Natuurlijk hoeft u de zuil niet gebruiken. U kunt zich ook altijd melden bij onze medewerkers aan de balie.