Burgemeester Ubachs en wethouder Zeeman bezoeken SeniorWeb

Maandag 27 februari 2023

Op dinsdag 21 februari organiseerde het SeniorWeb Best de cursus Tips en Trucs voor de iPhone en iPad. SeniorWeb Best nodigde Burgemeester Ubachs en wethouder Zeeman hiervoor uit. Ze volgden deze cursus met interessante weetjes over de iPhone en iPad. Ook maakten zij kennis met het bestuur van SeniorWeb.

Tips en trucs voor iPhone en iPad

In deze cursus leerden zij, samen met anderen, hoe ze 2-factor-authenticatie aan of uit konden zetten, hoe ze hun iPhone of iPad kunnen verbinden met anderen via een persoonlijke hotspot. Ze kregen daarnaast uitleg over hoe Air Drop (bestanden uitwisselen met andere Applegebruikers) werkt, hoe je een erfenis contact kunt toevoegen en nog veel meer. Het was een zeer interessante cursus en ze leerden veel deze ochtend.

Cursussen SeniorWeb

Wilt u whatsappen of facetimen met uw kleinkind? Op vakantie met een e-reader of wilt u uw computer veilig updaten? Word digitaal fit met de (online) cursussen die SeniorWeb geeft. SeniorWeb helpt u met praktische uitleg, online cursussen en persoonlijke hulp. Meer weten? Bezoek de SeniorWeb website.