Noodzakelijk onderhoud gemeentehuis

Vrijdag 27 januari 2023

Er staat de komende jaren veel te gebeuren rondom de gezamenlijke huisvesting van de gemeente en Bestwijzer. U leest er alles over op www.gemeentebest.nl/samen-gaan. Omdat de realisatie van deze nieuwbouw nog enkele jaren kan duren, is er in de tussentijd nog wel noodzakelijk onderhoud nodig bij het huidig gemeentehuis. U leest hieronder met welk onderhoud we 31 januari a.s. starten.

Werkzaamheden buitenzijde gemeentehuis

Wij vervangen de zonneschermen aan de buitenzijde omdat de klimaatinstallatie alleen goed functioneert als deze in orde zijn. De zonneschermen die er nu hangen, zijn versleten en sommigen zelfs afgebroken door de sneeuwval vorig jaar. Ook wordt de gevel grondig gereinigd.

Werkzaamheden binnenzijde

De binnenzijde van het gebouw wordt geschilderd, er komt nieuwe vloerbedekking en de lamellen worden vervangen. Al deze aanpassingen vallen onder het bestaande onderhoudsbudget. Er wordt dus geen extra geld uitgegeven.

Nog vragen?

Bel dan met 14 0499 of stuur een e-mail aan info@gemeentebest.nl.