Rioolverstopping: kies een betrouwbaar bedrijf

Dinsdag 25 oktober 2022

Loopt het afvalwater niet meer goed weg? Dan kan er een rioolverstopping zijn. We ontvangen berichten dat sommige bedrijven met spoedservice, misbruik maken van uw noodsituatie. Voorkom slechte reparaties en hoge kosten (tot duizenden euro’s) en kies een betrouwbaar bedrijf. Bekijk bijvoorbeeld meerdere klachten- en reviewsites (zoals www.klacht.nl, www.klachtenkompas.nl of www.trustpilot.nl).

Gemeentegrond

Een verstopping op grond van de gemeente wordt door ons verholpen. Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 14 0499. Buiten werktijden wordt u doorgeschakeld naar de storingsdienst. Let op: geeft u zelf de opdracht aan een ontstoppingsbedrijf, dan betaalt u zelf de kosten. Ook als de verstopping op gemeenteterrein zit.

Eigen grond

Is het riool verstopt op uw eigen grond? Dan moet u de verstopping zelf (laten) verhelpen. Om vast te stellen waar de verstopping zit, moet u de erfscheidingsput uitgraven. Op onze website vindt u meer informatie hierover. U vindt hier ook tips voor het uitkiezen van een betrouwbaar ontstoppingsbedrijf.