Iemand voordragen voor de Lintjesregen van 2023

Dinsdag 19 april 2022

Verenigingen, bedrijven, organisaties en individuele personen kunnen iemand voordragen voor een Koninklijke onderscheiding. Kent u iemand, die in uw ogen een lintje verdient? Neem dan vóór 9 mei 2022 contact op met Claire van Schayk van het bestuurssecretariaat van de gemeente via telefoonnummer 0499 360 409.

U krijgt dan informatie over de aanvraagprocedure en zij legt u uit hoe u de aanvraag bij de gemeente kunt indienen. Zo bent u zeker op tijd en weet u ook dat u het verzoek niet voor niets indient.

Begin op tijd met de aanvraag

Het verwerken van de informatie voor de aanvraag van een lintje duurt meerdere maanden. Zorg ervoor dat u alle informatie compleet met bijlagen aanlevert voor 15 juni dit jaar.

Meer informatie over onderscheidingen leest u op onze website.