Koninklijke onderscheiding bij afscheid gemeenteraad

Maandag 28 maart 2022

Op maandagavond 28 maart, tijdens de laatste raadsvergadering in de oude samenstelling, kreeg KlaasJan van Hees een Koninklijke onderscheiding. KlaasJan van Hees neemt na 12 jaar afscheid van de gemeenteraad. Hij wordt benoemd tot Lid in de Orde van Oranje Nassau (LON). Burgemeester Hans Ubachs reikte, namens Zijne Majesteit Koning Willem-Alexander, de onderscheiding uit.

KlaasJan van Hees is vanaf maart 2010 raadslid geweest en vanaf maart 2018 heeft hij de rol van fractievoorzitter van D66 vervuld.

KlaasJan van Hees met de Koninklijke onderscheiding

KlaasJan van Hees

De gemeenteraad van Best

De gemeenteraad voor het laatst in de oude samenstelling (klik op de foto voor een vergroting)