Bespaar op uw energierekening

Dinsdag 22 maart 2022

Steeds meer bewoners gaan aan de slag met energiezuinig wonen. In een energiezuinig huis woont u prettiger én heeft u een lagere energierekening. Ook als huurder kunt u aan de slag met het verlagen van uw energieverbruik. Met kleine maatregelen kunt u de eerste stappen zetten om energie te besparen. Denk bijvoorbeeld aan ledlampen, brievenbustochtafsluiter of een waterbesparende douchekop.

Cadeaubonnen voor huurders

We willen huurders in onze gemeente graag op weg helpen en bieden een cadeaubon ter waarde van € 60,- aan. Deze bon vraagt u hier aan.

Woningeigenaren

Vanwege overweldigende belangstelling zijn de cadeaubonnen tijdelijk op voor koopwoningen. U kunt zich wel aanmelden voor een wachtlijst. Laat uw gegevens achter via de button 'cadeaubon aanvragen' op deze website. U krijgt dan automatisch bericht als u aan de beurt bent.

Bespaartips

De goedkoopste energie is de energie die we niet gebruiken. U kunt ook besparen door de verwarmingsketel op 60 graden in te stellen of door korter te douchen. Bekijk deze website voor meer tips en andere informatie over duurzaam wonen.