Klacht indienen

Bent u ontevreden over hoe de gemeente of een medewerker zich tegenover u of een ander heeft gedragen? Dan kunt u een klacht indienen. Het geeft ons de kans uw klacht op te lossen en onze dienstverlening te verbeteren.

Direct regelen

U kunt uw klacht eenvoudig online indienen. Het is ook mogelijk om een klacht per brief, mondeling, per e-mail of telefonisch in te dienen.

Per brief

Wilt u de klacht per brief indienen? Dan kunt u deze richten aan:
Gemeente Best
T.a.v. de klachtencoördinator, cluster Juridische Zaken
Postbus 50
5680 AB Best

Melding openbare ruimte

Let op: het gaat hier om klachten die te maken hebben met het gedrag van de gemeente of een medewerker. Ligt er een kapotte stoeptegel of heeft u last van zwerfvuil of geluidsoverlast? Of hebt u last van loslopende honden? Meld het dan via ons meldingssysteem.

Klachtenprotocol en klachtenoverzicht 2022

Meer informatie over de behandeling van klachten kunt u vinden in het door de gemeente Best opgestelde Klachtenprotocol. Bekijk het Klachtenoverzicht 2022 (PDF, 138.2 kB) voor de klachten die in 2022 zijn ingediend.