Wat vindt u van onze website?

  • Groene smiley (positief) Goed
  • Oranje smiley (neutraal) Matig
  • Rode smiley (negatief) Slecht

Klacht indienen

Bent u ontevreden over hoe de gemeente of een medewerker zich tegenover u of een ander heeft gedragen? Dan kunt u een klacht indienen. Het geeft ons de kans uw klacht op te lossen en onze dienstverlening te verbeteren.

Direct regelen

U kunt uw klacht eenvoudig online indienen. Het is ook mogelijk om een klacht per brief, mondeling, per e-mail of telefonisch in te dienen.

Per brief

Wilt u de klacht per brief indienen? Dan kunt u deze richten aan:
Gemeente Best
T.a.v. Afdeling Advies & Financiën
Postbus 50
5680 AB Best

Melding openbare ruimte

Let op: het gaat hier om klachten die te maken hebben met het gedrag van de gemeente of een medewerker. Ligt er een kapotte stoeptegel of heeft u last van zwerfvuil of geluidsoverlast? Of hebt u last van loslopende honden? Meld het dan via ons meldingssysteem.

Klachtenprotocol en klachtenoverzicht 2018

Meer informatie over de behandeling van klachten kunt u vinden in het door de gemeente Best opgestelde Klachtenprotocol (PDF, 54.0 kB). Bekijk het Klachtenoverzicht 201 (PDF, 235.0 kB)8 (PDF, 235.0 kB) voor de klachten die in 2018 zijn ingediend.

Wat vindt u van onze website?

  • Groene smiley (positief) Goed
  • Oranje smiley (neutraal) Matig
  • Rode smiley (negatief) Slecht
Sluit het menu