Dieren, opvang zwervende en gewonde dieren

Stichting ROZE (Regionale Opvang Zwerfdieren Eindhoven) is verantwoordelijk voor de opvang van zwerfdieren en wilde dieren in nood voor Best en 13 regiogemeenten. De stichting heeft opvangfaciliteiten voor honden, katten, konijnen, knaagdieren, vogels, hobbydieren en reptielen/amfibieƫn. In het wild levende dieren uit de regio worden 24 uur opgevangen en verzorgd en gaan vervolgens naar Vogelasiel Someren.

Dier in nood?

Bel dan naar het noodhulpnummer 040 747 01 00. Het nummer is altijd bereikbaar, maar tussen 22.00-9.00 uur alleen voor spoed. Blijf bij het dier tot de dierenambulance er is. Gaat het om een wild dier, zoals een vogel of een egel? Doe het dier dan in een doosje. Dit zorgt bij wilde dieren voor minder stress.

Huisdier kwijt? Of heb je een huisdier gevonden?

Wanneer een dier binnenkomt bij Stichting ROZE gaan zij op zoek naar de eigenaar. Bijvoorbeeld door het uitlezen van een chip. Lukt dat niet? Dan plaatsen zij een oproep met het gevonden dier op hun eigen website, op www.amivedi.nl en op social media.

Bent u een huisdier kwijt? Dat vinden we vervelend. Meld dit via de website van Stichting ROZE. Hopelijk vindt u uw huisdier terug op hun website.

Dier adopteren?

Dieren die u kunt adopteren, staan op de website van ROZE, social media en de op site van Stichting Dierenasiels en Internet. Wilt u een dier adopteren? Stichting ROZE maakt eerst graag kennis met u. Bel voor een kennismaking 040 747 01 47.

Meer weten?

Wilt u meer informatie over de stichting, ophalen van vermiste dieren, afstand doen van dieren of over de werkzaamheden als vrijwilliger? Neem dan contact op met via 040 747 01 47. U kunt Stichting ROZE benaderen voor alle vragen of zaken over dieren(welzijn). Zij denken graag met u mee!

Wat zijn de contactgegevens van Stichting ROZE?

Telefoonnummer: 040 747 01 47 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag 10.00-16.00 uur).
E-mail: info@rozeindhoven.nl.
Adres: Kanaaldijk Noord 127a, Eindhoven.
Openingstijden: maandag t/m zaterdag 13.00-16.00 uur.