Wilhelminadorp en Kantonnier op de kaart gezet

Dinsdag 4 april 2023

Samen Wilhelminadorp en Kantonnier op de kaart zetten en zo het vizier scherp krijgen voor de wijkaanpak. Dat was de inzet van de wijkavond die gemeente Best dinsdag 28 maart organiseerde in de Kadans. Een grote groep betrokken wijkbewoners kwam daar samen om verbeterpunten te benoemen voor de openbare ruimte, gezelligheid, groen en verkeer. En om te vertellen waar de wijk het afgelopen jaar op is vooruit gegaan. Door eigen initiatief en projecten van de gemeente, zoals het vernieuwde en vergroende dijkpad. Met stickers zijn deze punten gemarkeerd op een grote luchtfotokaart. Lees het verslag van deze avond op PleinBest.nl.

Betrokken bewoners

Gemeente Best vindt het waardevol om bewoners te betrekken bij de ontwikkelingen in hun eigen omgeving. Daarom gingen bewoners tijdens de avond rond de tafel met wethouders Zeeman en Van der Heijden, ambtenaren, wijkteam en raadsleden om te praten over de plannen voor wonen en voorzieningen in de wijk. Zo zijn er samen stappen gemaakt voor een aanpak om Wilhelminadorp en Kantonnier beter tot hun recht te laten komen.

Meld u aan voor de klankbordgroep

Een klankbordgroep van bewoners denkt samen met de gemeente Best over de verdere invulling van de wijkaanpak. Er is nog ruimte voor wijkbewoners om mee te denken. Geïnteresseerd om mee te doen? Stuur dan een mail naar indewijk@gembest.nl met de vermelding ‘klankbordgroep W/K’.