Workshops Positief Gezond bij Bestwijzer

Dinsdag 21 maart 2023

Blijft u hangen in mentale vermoeidheid? Bent u op zoek naar positieve activiteiten of zingeving in het leven? En wilt u hier zelf mee aan de slag, om u prettiger en gezonder te voelen? Meld u dan aan voor de gratis workshops Positief Gezond bij Bestwijzer.

Zes verschillende workshops van elk 2 uur

Vanaf 3 april zijn er op de maandagmiddag bij Bestwijzer 6 verschillende workshops Positief gezond. Elke workshop vindt plaats van 15.00-17.00 uur. Ga aan de slag met uw welzijn met de workshops Dagelijks functioneren, Kwaliteit van leven, Lichaamsfuncties, Meedoen, Mentaal welbevinden en/of Zingeving.

Aanmelden

Wilt u meedoen met 1 of meerdere workshops? Bekijk meer informatie, de data en meld u aan. Heeft u hulp nodig bij het inschrijven? Kom dan met uw identiteitsbewijs met Burgerservicenummer (BSN) naar het inloopspreekuur van LevBest van maandag t/m vrijdag 8.30-12.30 uur in Bestwijzer (Zonnewende 173).

Samen verder

De workshops worden gegeven door trainer Wilma Hartman samen met LEVgroep, Lumens, OefentherapieCesar en GGzE. Dit is een initiatief van Samen Verder, het regionale samenwerkingsverband mentale gezondheid.initiatief van Samen Verder, het regionale samenwerkingsverband mentale gezondheid.