Belastingbrief 2023

Dinsdag 28 februari 2023

Vorige week ontving u de belastingbrief 2023. Hierin las u wat u in 2023 betaalt aan gemeentelijke belastingen. Ook de WOZ-waarde van uw huis staat in de brief.

Heeft u vragen over de belasting of klopt de WOZ-waarde niet volgens u?

Neem dan contact met ons op! Vaak kunnen we u meteen helpen. Wilt u bezwaar maken? Doe dat via de gemeente zelf. Dat is gratis, makkelijker, sneller en persoonlijker. Daarbij heeft u net zo veel kans op het verlagen van uw WOZ-waarde als wanneer u een ‘no cure no pay’ bureau inschakelt. U heeft hier dus geen bureau voor nodig.

Kosteloos bezwaar maken via de gemeente

Via deze bureaus duurt het langer. Daarbij sturen zij een hoge rekening naar de gemeente als het bezwaar wordt toegekend. Uiteindelijk worden deze hoge kosten door inwoners (u) betaald. Gebruikt u een bureau? Dan kost het u ook geld. Doet u het zelf via de gemeente? Dan is het gratis!

Bel naar 14 0499 als u vragen heeft over uw WOZ-waarde of om bezwaar te maken. U kunt ook digitaal uw gegevens invullen en uw bezwaar aangeven. Wij nemen dan contact met u op. Makkelijk, veilig en snel.

Meer weten over de WOZ-waarde?

Bekijk onze informatie over de WOZ-waarde.