Gemeente en Stichting Leergeld geven een extraatje

Dinsdag 20 december 2022

We leven in een bijzondere tijd waarin sommige gezinnen het niet gemakkelijk hebben of zelfs geldzorgen hebben. De kinderen in deze gezinnen willen we deze periode niet in de kou laten staan. De gemeente Best en Stichting Leergeld hebben daarom besloten om de kinderen tot 18 jaar, die aangemeld zijn bij Stichting Leergeld een extraatje te geven.

Wanneer ontvangen zij dit extraatje?

T/m 23 december ontvangen de aangemelde kinderen bij Stichting Leergeld een bon. Deze is anders voor kinderen tot 12 en de kinderen in de leeftijd van 12-18 jaar.

Wat doet Stichting Leergeld?

Zij helpen kinderen uit gezinnen met geldzorgen in Nederland. Met lokale Leergeldstichtingen zorgen zij ervoor dat deze kinderen in Nederland dezelfde kansen hebben als leeftijdsgenoten. Zo helpen zij bijvoorbeeld met schoolspullen, een laptop, een fiets, zwemles of sport. Lees er alles over op of meld u aan via leergeldnederland.nl.

Ontvangt mijn kind ook een extraatje?

Alleen de kinderen van gezinnen die aangemeld zijn bij Stichting Leergeld ontvangen een extraatje. Deze kinderen zijn namelijk bekend bij Stichting Leergeld en niet bij de gemeente.

Nog vragen?

Bel dan met 14 0499 of stuur ons een e-mail.