Doet u mee met energie besparen?

Dinsdag 11 oktober 2022

Wilt u weten hoe u met kleine maatregelen energie kunt besparen in huis? Meld u dan aan voor onze online informatieavond op 20 oktober om 19.30 uur. En ontvang de handigste bespaartips om eenvoudig gas en elektriciteit te besparen. Want energie besparen, is beter voor uw portemonnee én het milieu.

Misschien heeft u eerder al een bericht gezien dat deze bijeenkomst speciaal voor huurders is. Omdat iedereen nu te maken krijgt met stijgende energiekosten bieden we de avond óók aan voor eigenaren van koopwoningen.

Hoe meld ik me aan?

Iedereen die zich aanmeldt, ontvangt na afloop een terugkijk-link en een digitaal informatiepakket. Meld u aan voor de online informatieavond via het regionaal energieloket van de gemeente.

Liever niet via de computer of tablet?

U kunt de video van de bijeenkomst ook op een later moment terugkijken op locatie bij Bestwijzer. Bel met de gemeente via 14 0499 of stuur een e-mail voor meer informatie.

Heeft u geldzorgen vanwege stijgende energiekosten?

Huishoudens met een laag inkomen kunnen in 2022 een eenmalige energietoeslag ontvangen (maximaal € 1.300,-). Lees hierover meer informatie of vraag de toeslag aan.

Kunt u door de stijgende energiekosten uw rekeningen niet meer betalen? Misschien komt u in aanmerking voor een speciaal noodfonds. Hiervoor kunt u contact opnemen met Lumens via telefoonnummer 0499 77 01 00 of stuur een e-mail.