Uw mening is belangrijk!

Dinsdag 13 september 2022

Wat vindt u van onze gemeente? Dat vinden wij belangrijk om te weten. Hoe denkt u bijvoorbeeld over uw woonomgeving, de voorzieningen of de gemeentelijke dienstverlening? Vindt u dat wij luisteren naar uw beleving of mening? Laat uw stem horen! Ongeveer 3.000 huishoudens ontvangen deze week een uitnodiging om mee te doen aan het onderzoek ‘Waar staat je gemeente’. De uitnodiging ontvangt u in de brievenbus en u kunt online of - op aanvraag - schriftelijk antwoorden.

Anoniem en vertrouwelijk

Een onafhankelijk onderzoek- en adviesbureau Het PON & Telos voert het onderzoek uit. Zij verwerken uw antwoorden anoniem en vertrouwelijk.

Resultaten

Het onderzoek loopt t/m vrijdag 7 oktober 2022. Uiterlijk begin 2023 maken we de resultaten van het onderzoek bekend via deze website. Wij houden u op de hoogte van de resultaten en de acties die we ondernemen.

Meer informatie

Vult u de vragen liever schriftelijk in? Neem dan contact op via e-mail of bel ons algemene telefoonnummer 14 0499. Heeft u vragen over het onderzoek? Vraag dan naar Veronica Premchand of vermeld deze naam in uw mail.