Intentieovereenkomst gemeente Best en SdK vastgoed getekend

Dinsdag 7 juni 2022

Gemeente Best is overeenkomen met ontwikkelaar SdK vastgoed om samen de gebiedsontwikkeling aan de oostzijde van het station vorm te geven. Om dit officieel te maken, ondertekenden beide partijen een intentieovereenkomst. De ontwikkelaar gaat een groot gedeelte van de gronden en gebouwen van Tapijtcentrum Nederland aankopen. Tapijtcentrum blijft met de winkel gevestigd op de huidige plek.

Vervolgstappen

Het komende jaar gaat de gemeente samen met SdK vastgoed de door de gemeenteraad vastgestelde kaders uitwerken. Een stedenbouwkundig bureau maakt een eerste ontwerp aan de hand van de kaders en input van de omgeving. Wij werken nu aan een plan om de omgeving zorgvuldig te betrekken bij deze ontwikkeling. Lees hier meer over de stationsomgeving.