'De schaalsprong', wat betekent dat voor u?

Dinsdag 21 maart 2023

De ontwikkelingen in de Brainportregio gaan zo snel, dat we kunnen spreken van een “schaalsprong”. Deze economische impuls betekent dat er extra woningen, scholen, winkels en sociale voorzieningen nodig zijn. Ook in Best merken we dit.

Wat vindt u?

Alleen door samen te werken, zijn we in staat om de enorme groei in de regio in goede banen te leiden. We gebruiken daarin elkaars kwaliteiten. Wat betekent dit voor Best? Wij organiseren op 5 april een informatieavond in het Prinsenhof om te horen hoe u als inwoner hierover denkt. Jeroen Dijsselbloem, voorzitter Brainport en voorzitter Dagelijks Bestuur MRE (Metropool Regio Eindhoven), geeft deze avond uitleg over wat de schaalsprong voor de regio inhoudt.

Bent u erbij op 5 april?

De informatieavond vindt plaats in het Prinsenhof aan de Hoofdstraat 43 in Best. De avond start om 19.30 uur. Inloop vanaf 19.15 uur. Aanmelden kan tot 4 april via raadsgriffie@gembest.nl. Liever telefonisch aanmelden? Bel dan naar 14 0499 en geef aan dat u zich wilt aanmelden voor de informatieavond schaalsprong voor de Brainportregio.

19.15 uur Inloop
19.30 uur Welkomstwoord door Hans Ubachs (Burgemeester Gemeente Best)
19.35 uur Presentatie Jeroen Dijsselbloem (voorzitter Dagelijks Bestuur)
20.00 uur Presentatie Jan Willem Slijper (Wethouder Gemeente Best)