Bijeenkomst veteranen 26 mei

Dinsdag 23 april 2024

In de gemeente Best eren we de onmiskenbare bijdrage van onze veteranen, die ver van huis hebben gediend voor de waarden en vrijheden van Nederland. Hun inzet en opoffering zijn de bouwstenen van onze maatschappelijke betrokkenheid en nationale trots. Ter erkenning hiervan, en in lijn met de Veteranenwet van 2014, is met trots de Stichting Veteranen Best opgericht.

Stichting Veteranen Best

Deze nieuwe stichting heeft als missie het creëren van een ondersteunende en waarderende gemeenschap voor veteranen woonachtig in Best en omgeving. Het doel is om een platform te bieden waar hun bijdragen worden erkend en waar zij en hun families de nodige steun vinden.

Ontmoeten en leren

Alle veteranen zijn welkom bij de oprichtingsbijeenkomst op 26 mei in de Prinsenhof van 15.30-18.00 uur. Deze bijeenkomst is een kans om meer te leren over de stichting, uw ideeën te delen, om elkaar te ontmoeten en ervaringen uit te wisselen.

Fijn als u erbij bent

Uw aanwezigheid is van grote waarde voor ons. Samen streven we ernaar om de uitdagingen aan te gaan waar veteranen voor staan bij hun terugkeer naar het civiele leven en ondersteunen we de overgang naar een nieuwe levensfase.

Aanmelden via veteranenbest.nl

Meld u aan via onze website en wees deel van deze belangrijke mijlpaal in onze gemeenschap. Samen bouwen we aan een brug tussen veteranen en de gemeente Best.

Oudere berichten lezen in het archief