Exploitant gezocht voor horecagelegenheid zwembad de Dolfijn

Dinsdag 19 maart 2024

Gemeente Best is per direct op zoek naar een nieuwe exploitant voor de horecagelegenheid bij Zwembad De Dolfijn. De gemeente Best heeft hiervoor een selectieprocedure (PDF, 579.8 kB) en een concept huurovereenkomst (PDF, 344.9 kB) opgesteld.

Waarom een selectieprocedure?

Gemeentes mogen niet 1 op 1 handelen met een huurder. Iedere kandidaat moet een gelijke kans krijgen. De gemeente wijkt hier dan ook niet van af.

Aanmelden

Wilt u zich aanmelden als nieuwe exploitant? Stuur dan een e-mail naar m.vande.vorst@gembest.nl.

Bijlagen

Heeft u nog vragen?

Heeft u vragen, bijvoorbeeld over de bijlagen? Stuur dan een e-mail naar m.vande.vorst@gembest.nl.