Parkeren tijdens de kermis

Maandag 27 juni 2022

Volgende week vrijdag is het zover, de start van de kermis. Maar natuurlijk bouwen de exploitanten eerst op! Dit gebeurt op verschillende plekken in het dorp, waardoor parkeren op deze plekken niet meer mogelijk is. Het is daarom aan te raden om de komende tijd met de fiets of te voet (indien mogelijk) naar het centrum te komen. Toch boodschappen doen met de auto? Houd er dan rekening mee dat u wat langer tijd nodig kan hebben om een parkeerplek te vinden.

Parkeer je auto vanaf dinsdag 28 juni ergens anders dan bij D’n Ekker, Raadhuisplein of Dorpsplein

De exploitanten starten dinsdag met de opbouw van de kermis. Zij beginnen op het achterste gedeelte van D’n Ekker, Dorpsplein en het Raadhuisplein (zijde gemeentehuis). Vanaf woensdag 18.00 uur wordt het resterende deel opengesteld als blauwe zone. Als u maar kort in het gemeentehuis bent, kunt u natuurlijk gebruik maken van de plekken bij de Albert Heijn. Denk er dan wel aan om uw blauwe kaart te gebruiken. Houd ook rekening met extra (loop)tijd als u de auto verder weg zet.

Overige tijden opbouw

Vanaf woensdag 7.00 uur start de opbouw voor de bibliotheek. Vanaf 18.00 uur sluiten we onderstaande straten en pleinen voor het verkeer:

• Kapelaan J.A. Heerenstraat
  • Raadhuisplein (volledig)
  • Hoofdstraat
  • Nazarethstraat
  • Kapelplein

De afbouw van de kermis start op woensdag 6 juli vanaf 00:00 uur

De afbouw duurt tot vrijdag 8 juli om 12.00 uur. Vanaf dat moment zijn er geen afsluitingen meer.