Joe Mann theater weer open

Dinsdag 17 mei 2022

De gemeente had een erfpacht overeenkomst voor het Joe Mann theater met de uitbaters van het Joe Mann Paviljoen. Deze overeenkomst is beëindigd. De gemeente is nu beheerder van het theater. Het theater is na een onderhoudsbeurt weer open.

Onderhoud

Het Joe Mann theater kon tijdelijk niet gebruikt worden. De gemeente heeft het theater een flinke onderhoudsbeurt geven. De werkzaamheden zijn afgerond en het theater is weer open.

Reserveringen

Wilt u het theater reserveren? Neemt u dan contact op via telefoonnummer 0499 37 33 68 of stuur een e-mailbericht.

Vragen

Voor vragen neemt u contact op met de gemeente via 14 0499 of info@gemeentebest.nl.