Wat vindt u van onze website?

  • Groene smiley (positief) Goed
  • Oranje smiley (neutraal) Matig
  • Rode smiley (negatief) Slecht

Klanttevredenheidsonderzoek: telefonie stopt en website gaat door

Vrijdag 30 november 2018

De afgelopen maanden hebben we u aan de telefoon en via de website gevraagd mee te doen aan een onderzoek naar klanttevredenheid. We hebben al veel reacties mogen ontvangen waar we wat mee kunnen. Wij danken u hartelijk voor uw medewerking!

Telefonie stopt

Op 30 november zijn we gestopt met het onderzoek aan de telefoon. U krijgt geen bandje meer te horen of u mee wil doen aan het onderzoek.

Website gaat door

Het onderzoek via onze website loopt nog gewoon door. Doet u nog steeds mee? Wij waarderen uw bijdrage enorm!

Smileys op website en online aanvraagformulieren

Op onze website vindt u veel informatie. Veel klanten maken daar gebruik van en regelen online wat zij nodig hebben. Bijvoorbeeld het doorgeven van een verhuizing of het opvragen van een uittreksel.

U vindt groene (tevreden), oranje (neutraal) en rode (ontevreden) smileys op onze pagina’s en webformulieren. Wij vragen u een smiley te kiezen. Daarmee geeft u aan hoe gemakkelijk u de informatie kon vinden en of deze helder was. Kortom: hoe tevreden u bent. Daarna krijgt u nog een paar korte vragen.

Stopknop in online aanvraagformulieren

In onze online aanvraagformulieren vindt u een stop-knop. Stopt u vroegtijdig met het invullen van het formulier? Dan vinden wij het fijn als u op de stopknop klikt en aangeeft waarom u bent gestopt met het invullen van het formulier.

Uitkomsten

Natuurlijk hopen wij dat u tevreden bent. Maar er komen vast ook punten uit die beter kunnen. We realiseren ons goed dat we niet alles in één keer kunnen aanpakken en verbeteren. Daarbij moeten wij keuzes maken.

Heeft u vragen?

Heeft u nog vragen over dit onderzoek? Stel deze dan via info@gemeentebest.nl of via 14 0499.

Nieuwsarchief in RSS

Sluit het menu