Wat vindt u van onze website?

  • Groene smiley (positief) Goed
  • Oranje smiley (neutraal) Matig
  • Rode smiley (negatief) Slecht

Hoe tevreden bent u over de dienstverlening?

Dinsdag 8 mei 2018

De gemeente is voortdurend bezig met het verbeteren van haar dienstverlening. Dat doen we op verschillende manieren. Het belangrijkste is natuurlijk van u te horen hoe u de dienstverlening ervaart. Daarom doen we onderzoek naar onze dienstverlening op de website en aan de telefoon. Dit onderzoek duurt 6 maanden.

Wat doen we?

Op onze website www.gemeentebest.nl kunt u veel informatie vinden. Veel klanten maken daar gebruik van en regelen online wat zij nodig hebben. Bijvoorbeeld het doorgeven van een verhuizing of het opvragen van een uittreksel.

Vanaf naar verwachting 14 mei ziet u smileys op onze pagina’s en webformulieren (tevreden, neutraal en ontevreden). Wij vragen u een smiley te kiezen. Daarmee geeft u aan hoe gemakkelijk u de informatie kon vinden en of deze helder was. Kortom: hoe tevreden u bent. Daarna krijgt u op de website nog een paar korte vragen.

Dezelfde mogelijkheid heeft u als u naar de gemeente belt. Aan het eind van het telefoontje kunt u via toetsen aangeven hoe tevreden u bent.

Uitkomsten

Natuurlijk hopen wij dat u tevreden bent. Maar er komen vast ook dingen uit die beter kunnen. We realiseren ons daarbij goed dat we niet alles in 1 keer kunnen aanpakken en verbeteren. Daarbij moeten wij keuzes maken. Doet u ook mee?

Vragen?

Heeft u nog vragen over dit onderzoek? Stel deze dan via info@gemeentebest.nl of via 14 0499.

Nieuwsarchief in RSS

Sluit het menu