Organiseert u wel eens een evenement in Best?

Maandag 29 februari 2016

Dan nodigen wij u graag uit voor een bijeenkomst hierover op donderdag 3 maart. Vanaf 19.00 uur bent u van harte welkom in de Burgerzaal in het gemeentehuis.

Wat kunt u verwachten van deze bijeenkomst?

  • U krijgt inzicht in de verschillende subsidiemogelijkheden voor de organisatie van een evenement.
  • U maakt kennis met andere organisatoren en kunt hiermee uw netwerk vergroten.
  • U wordt ge├»nformeerd over nieuw beleid op het gebied van het aanvragen van een evenementenvergunning of het doen van een melding.
  • U krijgt informatie over hoe u tijdens de bestemmingsplanprocedure input kunt leveren over locaties, aantallen en duur van evenementen.

Komt u ook?

U kunt zich aanmelden door een email te sturen naar: d.van.denderen@gembest.nl. De avond wordt alleen een succes als er zoveel mogelijk organisatoren aanwezig zijn, dus hopelijk zien we u op donderdag 3 maart!

Nieuwsarchief in RSS

Sluit het menu