Wat vindt u van onze website?

  • Groene smiley (positief) Goed
  • Oranje smiley (neutraal) Matig
  • Rode smiley (negatief) Slecht

Klanttevredenheid

De gemeente is voortdurend bezig met het verbeteren van haar dienstverlening. Dat doen we op verschillende manieren. Het belangrijkste is natuurlijk van u te horen hoe u de dienstverlening ervaart. Daarom doen we onderzoek naar onze dienstverlening op de website en aan de telefoon. Dit onderzoek duurt 6 maanden.

Wat doen we?

Op onze website kunt u veel informatie vinden. Veel klanten maken daar gebruik van en regelen online wat zij nodig hebben. Bijvoorbeeld het doorgeven van een verhuizing of het opvragen van een uittreksel.
U vindt smileys op onze pagina’s en webformulieren (tevreden, neutraal en ontevreden). Wij vragen u een smiley te kiezen. Daarmee geeft u aan hoe gemakkelijk u de informatie kon vinden en of deze helder was. Kortom: hoe tevreden u bent. Daarna krijgt u op de website nog een paar korte vragen.

Hetzelfde doen wij als u naar de gemeente heeft gebeld. Aan het eind van het telefoontje kunt u door middel van toetsen aangeven hoe tevreden u bent.

Doet u ook mee?

Natuurlijk hopen wij dat u tevreden bent. Maar er komen vast ook dingen uit die beter kunnen. We realiseren ons daarbij goed dat we niet alles in één keer kunnen aanpakken en verbeteren. Daarbij moeten wij keuzes maken. Doet u ook mee?

Sluit het menu